Sista heldagen i Mbarara!

Ååå, vilken toppen vecka detta har varit! BB har verkligen varit toppen!:)
4 "vanliga" förlossningar och 1 kejsarsnitt, jag är mycket nöjd!

Nu sitter vi hemma efter att ha legat och glassat lite vid poolen. Jossa och Linda har kommit hem från sin lilla semester. Kvällen består av att packa och käka ute på någon restaurang. Skönt att ha det mesta klart till imorgon så man bara kan slappa och bättre på solbrännan;)

Jag är mycket glad över att vi åkte hit, jag har lärt mig väldigt mycket. Speciellt att jag ska vara glad över vår vårdvetenskapliga lära vi har i Sverige! Och inte minst så är jag super glad över att få ha sett, träffat och upplevt det fina land som ändå Uganda är!

Och så är jag mycket glad över att ha haft Eric som resesällskap under dessa fyra veckor, du är toppen vännen! Imponerad att han orkat med ett hus med bara östrogen ;)

BB-avdelningen.



En badkruka :P


Kramar/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sista dagen och sen e ni borta. Är också VÄLDIGT glad att ni kom ner till Mbarara och kommer sakna er här de två sista veckorna.

Hoppas att ni får en bra resa hem och njut av istanbul, snälla skriv när ni e hemma på facebook eller nått så jag vet att ni e hemma säkert!



Stjärntalas medkramar och pussar från lickan i korriddoren mitt emot! Ses i Växjö, allkår och i dimman! PUSS

2011-04-30 @ 06:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0